Gott Nytt År 2010!

Börjar med att önska Er ett Gott Nytt År! 2010 ska bli ett bra år för mig och barnen med mycket bus, lek och mys. Ska försöka hitta på mycket roliga saker med barnen de dagarna jag har dom. From nu så kommer mina arbetstider vara ändrade så de dagarna jag har barnen så kommer jag vara ledig. Och när jag inte har barnen så kommer jag jobba heldagar. Detta kommer innebära att när jag hämtar dem på dagis så kan jag redan ha förberett för middagen, handlat osv vilket innebär mer kvalitetstid med gullungarna. Känns riktigt lyxigt:)

Gårdagen var mycket lyckad med trevlig sällskap och underbart god mat. Dock fick jag tyvärr magkatarr vilket innebar att jag inte kunde dricka speciellt mycket alkohol. Märkligt att när man för en gångs skull ska festa till det så får man ont i magen. Jaja spelar ingen större roll för jag hade trevlig ändå men hade ju varit skönt att slippa ha ont. Dock så har ju dagen varit väldigt bra då man vakna pigg och fräsch och slapp va bakis:). Skulle delat en taxi hem med en kompis som bor ungefär där jag bor men eftersom alla taxibolag antingen hade beställningsstopp eller va fullbokade x antal timmar fram så fick de bli till att sova över. Spelade inte mig någon roll iof då jag i princip har en egen säng där:) Dagen har spenderats hemma i vännernas soffa med goda rester från gårdagens mat, en massa dåliga filmer på tv och bara slappande. Åkte hem nu vid niotiden för att softa vidare i min egen soffa. Imorgon är det arbete som står på schemat. Tror de kommer va lugnt så jag ska passa på att inventera tänkte jag.

Nu är det snart tack och godnatt för min del, ska bara ta en sväng förbi kylskåpet och se om jag har något smarrigt hemma:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback