Det finns alltid dom som har det värre..

Har varit några dagars frånvaro här på bloggen dels genom att jag inte har varit riktigt frisk och därmed ingen ork. Hur som nu är jag på benen igen:) Nog pratat om mig..

Följer en alldeles fruktansvärt rörande blogg om Annas liv här och nu. 
Till Annas blogg  Anna har ett ytterst välformulerat och rörande sätt att skriva och berätta om sitt fruktansvärda öde. Kan inte ens tänka mig in i siutationen hon och hennes nära och kära befinner sig i just nu. Bloggen får iallfall mig att vakna upp en smula och kanske tänka på saker en gång extra innan jag beklagar mig. I jämförelse så har nog de flesta av oss ett alldeles underbart liv.
Har startat en insamling för att hedra Anna och hennes kämpar anda och styrka. Cancer är en så jävla vidrig (ursäkta uttrycket) sjukdom som måste besegras för eller senare. Iom insamlingen så kan vi tillsammans hjälpa forskningen framåt. Är i princip säker på att de flesta av Er läsare har eller har haft någon i Er omgiving som är/har varit drabbade. Så kom igen nu skänk ett bidrag. Ingen kan göra allt men tillsammans kan vi göra mycket!

Insamlingen finner Ni här!


Kommentarer
Postat av: Joy Andersson

Tack för detta initiativ, Tess! Du känner inte mig, men jag är också en trogen läsare på Annas blogg och är precis som du helt tagen av det hon skriver. Önskar så mkt att få göra nåt så nu har jag vart inne och skänkt en slant till insamlingen hos Cancerfonden. Bra att du drog igång detta!!

Hälsningar,

Joy

2010-01-19 @ 22:54:42
Postat av: Tess

Tack Joy!

Hade inte i min vildaste fantasi kunnat tro att det skulle bli ett sånt härligt gensvar:)

2750:- på bara några timmar är superbra!

Tack för ditt stöd och sprid gärna länken vidare till insamlingen via facebook, mail mm.

Ingen kan göra allt men tillsammans kan vi göra mycket!

Mvh

Tess

Postat av: Inga Wrede

Tack för ditt initativ! Du gjorde det vi alla tänkte att vi skulle ha gjort!

Vårhälsningar från norr.

2010-05-29 @ 12:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback