Drömma sig bort...

Blev visst en dags paus här i bloggen. Gårdagen tillbringades med arbete och sedan besök hemma hos vänner med en massa gott småplock att äta och Robinson tittande. Idag har jag varit inne i butiken och inventerat, hann med en del iallafall och hade tänkt mig att fortsätta nu i veckan så att det blir klart. Efter det så belv jag hembjuden på middag till ett par andra goda vänner. Bjöds på Kyckling med pasta i en grymt god sås. Nu har jag landat hemma i soffan och nedräkningen har börjat tills mina underbara älsklingar kommer hem imorgon. Saknar dom grymt mycket då det varit borta 2 dagar längre än vad de brukar va i ett sträck. Imorgon blir det Lekpalatset med några vänner till oss, ska bli kul och man vet garanterat att det är uppskattat av barnen:)

Kollar runt lite på nytt köksbord + stolar och har hittat ett fint ekbord + stolar på Mio som gärna skulle kunna få flytta hem till oss. Skulle även isåfall vilja ha vit tygklädsel som går att köpa till stolarna. Inget som är aktuellt just nu men tänkte att man kan ju alltid önska sig presentkort där när man fylller år:) Och när man ändå drömmer skulle skänken som matchar sitta fint den också:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback