Gratis vårskor:)

Lite småförvirrad som man uppenbarligen är så hittade jag ett tillgodo kvitto i innerfickan på min vinterjackan förra helgen. Fick av någon anledning för mig att jag inte skulle ha väska med mig och ville därav rensa ur innerfickan för att se om det fanns något av värde däri. Hade väl max tänkt mig att man kunde hitta en tjugolapp eller så men döm om min förvåning när jag hittade ett tillgodo kvitto på Timberland på 799:-!!! Shit hade lämnat tillbaka en tröja den 6 januari 2008:)!!! Som tur va så gällde det i 10 år så jag skyndade mig relativt snabbt dit och hittade vars ett par jympadojjor till barnen att ha i vår. Verkar va bra kvalitet och ett stort plus för bekväm dragkedja fram istället för snörning. Blev tom 199:- kvar att shoppa  för en annan gång.

Idag har vi varit och handlat födelsedagspresent till Philip från min mormor som är här på besök. Då hon tidigare per telefon frågade han vad han önskade sig så ville han att dom två skulle åka till leksaksaffären så att han kunde välja själv:) Smart liten kille hade förmodligen räknat ut att hon inte skulle kunna säga nej till vad han än pekade på:) Efter ca 1,5 timmes rundvandring inne på Toy´s arus så valde han en tågbana med Thomas och vänner med en del tillbehör allt från deras lagerutförsäljning som de har nu så det blev inte mindre än 4 stora paket:) Michelle blev inte lottlös hon heller av snälla gammelmormor fick en väderkvarn som är som ett dockhus med små figurer och möbler att ha i.

Morgondagen bjuder på kalas för ett 20-tal vänner så det kommer va full rulle härhemma vill ja lova:) Lillprinsen har med andra ord fått en mycket lyckad födelsedagshelg med paketer både idag, imorgon och sen självklart av oss på måndag då hans födelsedag är:) Är en lyckligt lottad liten prins det där:)



Michelles skor



Philips skor

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback