Rekord!!!

Mmmm ikväll tror jag tidernas rekord i att somna snabbt toppades av båda barnen:). Exakt 12 minuter efter att vi börjat lyssna på sagan så sov båda två:) Philip somnade som vanligt först efter ca 5 minuter men till skillnad från de flesta andra dagar så somna lilla älskade Michelle i princip lika snabbt. Kan iof förstå att de var trötta då vi var på Lekpalatset i nästan 3 timmar och alla 4 barnen röjde järnet i princip hela tiden. Sen bar de av hemåt för middags lagning, badning av mina små svettloppor och efter det mys i soffan med lite chips:) Det hanns även med ett samtal till mormor och ett till morfar av barnen. Charmtrollet Philip förklarade sakkunnigt för morfar att mamma hade köpt nya kläder till han istället för de morfar hade valt för dom tyckte han INTE om haha lilla gubben ja vad ska man säga:) Morfar skrattade nöjt i luren och tyckte det var bra att han har en egen vilja:)
De nya kläderna uppskattades av lilla prinsen och han bestämde själv att han ska ha dem imorgon, och Michelle ville då också ha sina nya kläder hon fick av mofa:)

Däremot kan säga att mammahjärtat smälte helt i dag då Philip titta mig djupt in i ögonen och sa " Mamma jag älskar dig så, nu har jag varit borta i många dagar":) Lilla gubben han vet inte hur glad man blir av att höra dessa små gulliga ord:)

Så här trötta kan man va en helt vanlig måndag:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback