Snillen spekulerar:)

Stog och tjuvlyssnade på mina små älsklingar imorse djupt insjunkna i en disskussion:
Philip skulle bli Polis när han blev stor och sen va ju då frågan vad lillasyster Michelle skulle bli. Efter ett tags velande fram och tillbaka kom dom på det ultimala yrket för lillasyster:) " Michelle nu vet jag vad du kan bli nästan skrek han ut av lycka , du kan bli Batman när du blir stor":) Michelle lysste upp som en sol och svarade snabbt ja ilip (kan inte säga Philip:)) det kan jag bli och la av ett av sina största leende:) De är mammas små gullungar det:) Sen tog det väl ca 5 sek och sen började dom och tjafsa som vanligt:) Är så himla kul att se deras utveckling och på senaste tiden är det mycket rollspel som gäller för deras del tillsammans, Philip är pappa och michelle får ofta va det som passar storebror för stunden kan va allt från katt till mamma:)

Ett steg i en väldigt positiv riktning var vid läggningen ikväll då jag för första gången inte behövde sitta inne hos gullungarna tills dom somnat. Båda två somnade trots att jag inte var i rummet:) Antingen så var det bara en tillfällighet eller så börjar de känna sig trygga i sitt rum och vet att jag inte är långt bort om det skulle vara någonting. Återstår att se:) Har inte några nya bilder att lägga upp så det  får bli ett bildlöst inlägg idag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att läsa lite om dina små juveler. Hade inte en aning om att du bloggade, och länge har du gjort det oxå såg jag. Det blir att lägga till som favorit. Massa kramar från mig.

2010-01-21 @ 09:37:59
Postat av: Tristanlene

very intersting site ..congratulation..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback