Söndag

Dagen har i stort sätt sett ut som gårdagen. Tog det väldigt lungt på morgonen/fm med god frukost och mys. Spelade lite memory med barnen innan vi gjorde oss klara för utgång och pulkaåkning. Sen blev det till att gå hem laga lite luncg och därefter fika och lek hos vänner. Kom hem lagade mat och barnen tittade lite på film innan båda stupa i säng och sov som två små grisar redan vid 19.40:) Philip va dock lite smågrinig då han hört på tv4:s reklam att de skulle va Johan Falk film idag vilket han tvunget skulle se:) Känner mig riktigt trött så jag ska göra mitt yttersta för att hålla mig vaken under Johan Falk filmen då jag verkar va typ den ända människan på jorden som inte sett dessa:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback