Lördag!

Visst är det skönt med helg trots att jag jobbar idag så är det ju ändå lite extra skönt att få sova något längre på morgonen än vad man kan göra på vardagarna:)
Philip fick ju som jag berättade innan ett Nintendo DS i veckan vilket var mycket uppskattat både av mor och son:) Så mina dagar och kvällar när han lagt sig + nu i helgen har de spelats en hel del. Hihi man kommer ju trots allt ihåg en hel del sen man själv spelade när man var yngre.
Till kvällen blir det middag hemma hos goda vänner samtidigt som vi ska fira deras dotter som fyller år i veckan. Hoppas även att det kommer bli tittande på Melodifestivalen där jag håller på Anna Beregndahl som enligt mig har en grym röst..


Kommentarer
Postat av: karin persson

Halloj tänkta jag skulle klottra ner några ord denna gång,gillar din blogg,har följt den ett tag nu,du skriver bra.Skulle vilja tipsa om en ny webbutik som precis öppnat,det är en vän till min vännina som driver den=) en del fina lyktor

http://frokenm.se/



Ha det bäst

/karin

2010-04-25 @ 22:15:58
Postat av: Anna-Bell

Jag gillar din blogg och har precis startat en webbutik där gammalt möter nytt, vad tycker du om den? www.antikbothnia.se

2011-02-21 @ 07:52:22
Postat av: Anna

Fin blogg jag gillar när man blandar inredning (så jag hittade hit) shopping och familjeliv

2011-05-18 @ 12:24:59
URL: http://www.annastipsotrix.blogspot.com
Postat av: Soffor

Jag lika din blogg och ändra conscionable startat en online-håll där gammalt möter nytt, vad gör du cerebrate vissa är det.

2012-05-09 @ 15:28:05
URL: http://www.voxmobler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback